Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co na to? Uplne hluchy jeste nejsem, Ale cesky se tomu rika nedoslychavost, a nekdy s tim vznikaji komicke situace ve stylu osobo nevidela jste tu deti? Pleju len. A ona i ta podobne znejici slova maji nekdy hodne rozdilny vyznam. Nekdy by se na nich i ta automaticka censura primo vyradila.

Prikladem by mohl byt i ten psrastary vtip s bundickou z kozenky.

0 0
možnosti
Foto

Rozdíl bude v tom, že já nejsem nedoslýchavý, ale zcela ohluchlý. :-)

0 0
možnosti
Foto

Když je potřeba, tak člověka napadnou šikovné věci. S tím blokem bych třeba měl problém, někdy po sobě napsané nepřečtu s jistotou ani já sám. Ale hlavně by mě nenapadlo, že se tím komunikace přesune do soukromého sektoru a vlastně, při víc lidech, rozbije.

Doufám, že to potřebovat nebudu, ale jsem nachystán: u hloupé televize mám mikropočítač Intel NUC připojený přes HDMI s bezdrátovou klávesnicí s touch padem (není to tak pohodlné, jako myš, ale můžete to použít na kanapi nebo v křesle). Mám Microsoft All-In-One Media Keyboard (asi za 900Kč), dají se koupit i za polovinu od nějakých neznámých značek, ale tolik odvahy jsem neměl.

1 0
možnosti
Foto

První televize, na které jsem to zprovoznil byla také "hloupá". Prostě jsem ji pouze propojil s tím Asus Eee.

Jo, ta komunikace se v podstatě rozbije, jelikož ostatní neví, co se píše (když se píše na papír). A "luštění" rukopisu je další věc. Na obrazovce se čte nádherně a jde zvětšit písmo podle potřeby, což na papíru nejde.

0 0
možnosti
Foto

Díky za nápad. To si musím také doma udělat.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS