Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Náramek jsem si také koupila. úplně ten nejjednodušší, hodinky a krokoměr mě jen zajímaly. První zklamání bylo ve viditelnosti času, a pak .jsem to neuměla zprovoznit. Je to dobrý mám děti, a ty mě to zprovoznily . Tady teď čtu vibracích,

které by mě mohly upozorňovat na braní léků ... Jo,jo ty mladí ti maj vymoženosti...

Budu zase muset kontaktovat děti, ( ti budou mít radost :-/)

Pane Ladislave, moc vás zdravím, z vašeho blogu se raduji ... R^

1 0
možnosti
Foto

No vida, třeba na léky to bude super. Nastavuje se to v aplikaci k náranku na mobilu/tabletu.

1 0
možnosti

J39i46ř60í 50M90l23s

30. 9. 2018 12:16

Znáte program Tools & Mi Band? Je bohužel placený, stojí 80,- korun. Umožňuje ale mnohem detailnější nastavení funkcí náramku, zejména právě vibrací. Z vlastní zkušenosti mohu jen doporučit.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem za tem asi 3/4 rok, co náramek mám, zkoušel asi 3. U všech bylo to nastavení ve stylu "jiné vibrace na SMS", jiné vibrace na vyzvánění mobilu", "jiné vibrace na budíky". A vlastně to nepotřebuji, když používám pouze ty budíky a nic jiného. Pokaždé jsem se vrátil k orig. aplikaci od Xiaomi, která mi vyhovuje.

0 0
možnosti

Používám krokoměr už třetí rok a vibrace jsou super. Nejen při buzení, ale i když mám ztišené zvonění mobilu, nebo ho nejchám v bundě.

Navíc mne motivuje k pohybu, když nemám kolem čtvrté odpoledne ještě těch svých 13000 kroků.

Přeji krásný den.

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám, že jednou jsem také nachodil 13 000. Já si to dal schválně na 2 000, abych to téměř pokaždé nachodil. :-)

0 0
možnosti
Foto

Prima nápad. To mě ani nenapadlo. Na cestách tahám cestovní budík v kapse a stále ho šteluji..

0 0
možnosti
Foto

Já právě nejdříve myslel, že mi budou stačit hodinky, ale ty vibrují málo, náramek mnohokrát víc a když nemám vibrování na hodinkách, alespoň se nevybíjí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 124
  • Celková karma 7,51
  • Průměrná čtenost 789x
ORBI PONTES šíří osvětu v oblasti sluchového postižení.Pořádáme pravidelně na konci září festival Týden komunikace osob se sluchovým postižením.

Sluchové postižení (SP) je označováno WHO (Světová zdravotnická organizace) jako 2.nejtěžší ihned po mentálním postižení. Lidé jsou odtrženi od komunikace. SP je velmi variabilní a není možné si jej vyzkoušet. Podle výše ztráty sluchu jsou lidé neslyšící, nedoslýchaví, ohluchlí, hluchoslepí, máme uživatele kochleárních implantátů. Každý člověk má jiné nároky na komunikaci. Prelingválně neslyšící dávají přednost znakovému jazyku, nedoslýchaví a ohluchlí lidé simultánnímu přepisu.

S podporou Blog iDNES.cz
 

Seznam rubrik